"İnovasyonun Işığında Güçlendirilmiş Hemşirelik" & Işık Alma Töreni 

Hemşirelik Bölümü tarafından; "Hemşirelik Haftası" kutlama etkinlikleri kapsamında, 14 Mayıs Perşembe günü 10.00-13.30 saatleri arasında Bakırköy yerleşkesi Ataköy binasındaki Önder Öztunalı Konferans Salonu’nda "İnovasyonun Işığında Güçlendirilmiş Hemşirelik" başlıklı etkinlik düzenlendi. Açılış konuşmalarını Mütevelli Heyet Başkanımız Dr. Bahar Akıngüç Günver, Rektörümüz Prof. Dr. Fadime Üney Yüksektepe, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Asiye Gül ve Hemşirelik Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Mukaddes Turan Miral'ın yaptığı etkinliğe, Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nden Doç. Dr.

"İnovasyonun Işığında Güçlendirilmiş Hemşirelik" & Işık Alma Töreni

Hemşirelik Bölümü tarafından; "Hemşirelik Haftası" kutlama etkinlikleri kapsamında, 14 Mayıs Perşembe günü 10.00-13.30 saatleri arasında Bakırköy yerleşkesi Ataköy binasındaki Önder Öztunalı Konferans Salonu’nda "İnovasyonun Işığında Güçlendirilmiş Hemşirelik" başlıklı etkinlik gerçekleştirilecek. Işık alma töreninin de yapılacağı etkinliğe, Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nden Doç. Dr. Yeliz Doğan Merih konuşmacı olarak katılacak.